Τετάρτη 12 Ιουλίου 2017

Δεν έχουν Τσίπ(ρ)α!

Δεν έχουν Τσίπ(ρ)α!
Πολίτη Τζίνα
«Βλέπετε, κυρία Ζωζώ μου; Το αίμα νερό δεν γίνεται και επιτέλους ο κύβος ρίχτηκε! Η Φώφη σας το είπε επιτέλους ευθαρσώς: Εκλογές εδώ και τώρα! Να φύγει ο τυχάρπαστος!» της λέω. «Αχ!», μου λέει, «τι τα θέλετε; Γέννημα θρέμμα του ΠΑΣΟΚ μας η Φώφη μας! Το συμφέρον της Ελλάδας μας πάνω απ’ όλα! Αλλά όχι και να διαλυθεί το ιστορικό κόμμα μας»
Ήμασταν έξω από το καπνοπωλείο της γειτονιάς με την κ. Ζωζώ και βλέπαμε την ωραιότατη φωτογραφία των επισήμων που παρευρέθησαν στο συνέδριο της κυρίας Φώφης.


«Βλέπετε, κυρία Ζωζώ μου; Ο αξιότιμος Κυριάκος μας τίμησε δεόντως την πρόεδρό σας αφού παρευρέθη στο συνέδριό της μετά της συζύγου του», της λέω. «Καλέ, τους είδα με τα μάτια μου! Ήμουν κι εγώ εκεί! Κύριος με τα όλα του, όχι σαν εκείνο τον λέτσο του ΣΥΡΙΖΑ που στείλανε!» μου λέει. «Βλέπετε, κυρία Ζωζώ μου; Το αίμα νερό δεν γίνεται και επιτέλους ο κύβος ρίχτηκε! Η Φώφη σας το είπε επιτέλους ευθαρσώς: Εκλογές εδώ και τώρα! Να φύγει ο τυχάρπαστος!» της λέω. «Αχ!», μου λέει, «τι τα θέλετε; Γέννημα θρέμμα του ΠΑΣΟΚ μας η Φώφη μας! Το συμφέρον της Ελλάδας μας πάνω απ’ όλα! Αλλά όχι και να διαλυθεί το ιστορικό κόμμα μας, όπως θέλει εκείνη η τσόντα η ΔΗΜ.ΑΡ. και να γίνουμε όλοι ένας αχταρμάς!», μου λέει. «Πράγματι», της λέω, «όμως μου έκανε εντύπωση που ο κύριος Γιωργάκης εισέπραξε τα περισσότερα χειροκροτήματα!», της λέω. «Βεβαίως και δικαίως! Το παιδί του Ανδρέα μας είναι, όπως και ο Κυριάκος σας του αειμνήστου πατρός του», μου λέει. «Έτσι είναι, σόι πάει το βασίλειο, είναι νόμος της φύσεως», της λέω. «Τι να σας πω! Ήταν μια τόσο ζεστή, οικογενειακή ατμόσφαιρα! Όπως το είπε και η πρόεδρός μας, όλοι Επιστρέψαμε!», μου λέει.

Εκείνη τη στιγμή, ένας λαϊκός τύπος που κοίταζε τις εφημερίδες γυρίζει και της λέει: «Και πού το είδατε πως ‘επιστρέψανε’ όλοι; Ήταν εκεί ο Τσουκάτος; Ο Μαντέλης; Ο Τσοχατζόπουλος; Ο Παπαντωνίου; Και δεν μου λέτε, τα 250.000.000 ευρώ που μας φάγανε τα κόμματά σας, μήπως επέστρεψαν κι αυτά; της λέει. Αναψοκοκκίνισε η κ. Ζωζώ. «Συμφορά μου! Ποιος είναι τούτος εδώ;» μου λέει ταραγμένη. «Όχι ‘συμφορά’ σου, C4I να λες, γιατί όπου να ’ναι σκάει κι άλλη μπόμπα!», μας λέει, και τότε βάλαμε τις φωνές: «Αστυνομία! Τρομοκράτης! Τρέξτε!» Και σαν τις τρελές μπήκαμε στο καπνοπωλείο για να πάρουμε το 100! Όμως, όταν ήρθε το όργανον της τάξεως, ο τρομοκράτης του Τσίπρα είχε κάνει φτερά!

«Αμ, καλά τα είπε ο Κυριάκος μας στη Βουλή και ο δημοσιογράφος του Σκάι: Πίσω απ’ αυτούς κρύβεται η τρομοκρατία! Ευτυχώς που το κατάλαβε και η κυρία Φώφη σας και ζήτησε εκλογές εδώ και τώρα, γιατί μόνο έτσι θα λειτουργήσει σ’ αυτή τη χώρα ο ΝΟΜΟΣ και η ΤΑΞΗ», είπα στην κυρία Ζωζώ καθώς πίναμε το καφεδάκι μας για να συνέλθουμε από την ταραχή στο “Καφενείο η Ελλάς”. «Και το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει η συγκυβέρνησή μας είναι να καταργήσει τα Εξάρχεια!», μου λέει εκείνη. «Απ’ το στόμα σας και στου Θεού τ’ αυτί», της λέω. «Στου λαού», μου λέει. «Έστω», της λέω, «δεν θα τα χαλάσουμε για μια λεπτομέρεια!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου